Instagram

Jag finns även på instagram...under namnet hemmahosfrug

onsdag 16 maj 2012

Bloggtips!

Har hittat en så fin blogg - http://lantlif.blogspot.se/ ! Stilen i bloggen påminner om tidningen "Lantliv". Jag är jättesvag för chabby chic-stilen och älskar att titta på bilder och drömma om att ha det så där fint! Tyvärr är jag för kär i mina saker och möbler för att kunna fixa till det!! Jag gillar alla mina tavlor (i alldeles för starka färger) som jag samlat på mig under åren. Och jag älskar mina äkta mattor som jag och min man köpte åt oss själva i bröllopspresent. Några har vi även ärvt efter min farmor och farfar. De har ju också för starka färger. Jaja, det är bara att konstatera att jag får nöja mig med min egen stil och istället njuta av vackra bilder som visar mer genomtänkta stilar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar