Instagram

Jag finns även på instagram...under namnet hemmahosfrug

måndag 26 januari 2015

Snö och lek!

Vilket härligt väder! Det har snöat ordentligt och till och med inne i skogen är det fullt med snö! Barnen släpade med mig in i skogen och upp på ett litet "berg". Jag var lite negativt inställd först men det var härligt! Vi pulsade fram och klättrade över stenar täckta av ett mjukt snötäcke. Minstingen kämpade på och klarade av det riktigt bra! Jag fick absolut inte hjälpa till någonting men höll mig bakom för att ta emot om han skulle ramla. De stora barnen kom snabbt in i sin egen värld. De förvandlades till bergsbestigare och när de stötte på en vacker samling istappar som bildats på bergväggen blev de gruvarbetare som hackade loss istappar. Härligt att se dem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar