Instagram

Jag finns även på instagram...under namnet hemmahosfrug

torsdag 29 januari 2015

LIte teckning!

Har börjat rita! Jag älskade att rita när jag var barn och höll på dagarna i ända. Sen när jag flyttade hemifrån slutade jag. Vet inte varför men behovet och lusten rann av mig. Jag har ritat mycket med mina barn och ritar fortfarande mycket med de små barnen. Det är kul men jag har inte direkt gått in för att rita något för egen del utan lotsat barnen i hur man kan göra. Men så för några dagar sen fick jag bara för mig att jag skulle rita själv. Jag kom plötsligt på vad det var jag ville rita. Bilder som försöker visa på hur vi ser på barn, föräldrar och familjer. Så här är en av mina första trevande försök. Inte så värst än men jag fortsätter väl så kanske jag blir bättre. Och roligt är det i alla fall!



Tänkte samla mina bilder här: http://hanteringenavbarn.blogspot.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar