Instagram

Jag finns även på instagram...under namnet hemmahosfrug

måndag 14 september 2020

Helgen...

...är över och vardagen är här igen! Vi hade en fin helg...fredagseftermiddagen inleddes med en kort promenad...vi gick till fågelsjön...som på somrarna mer är en kohage med en mycket liten "sjö" i mitten. 
Sen skyndade jag mig att klippa gräset och städa undan lite för...
...far i huset väntades hem från jobbresa och vår tredje son väntades hem från sin studieort...
...efter en del prat om allt som skett sen sist åt vi laxburgare och pratade mer och sen tittade vi på tv tillsammans...Giftattacken i Salisbury på Svtplay...intressant tyckte alla! 
Dagen därpå kom vår äldste son hem en stund...vi åt lunch och drack kaffe och åt äppeltårta! 
Maroccansk köttgryta...
Det musicerades en hel del på eftermiddagen...yngste sonen tränade på sin fiolläxa och en storebror lånade min fiol och spelade med! 
Och så kom mina föräldrar för att träffa alla sina barnbarn och vi gick på promenad...extra roligt när en liten hund är hemma på besök! 
Mer prat och mer mat och fler promenader och lite sällskapsspel och bara allmänt familjemys följde...en riktigt trevlig helg hade vi tillsammans! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar