Instagram

Jag finns även på instagram...under namnet hemmahosfrug

onsdag 3 oktober 2018

Studiedag!

I går hade grundskolan studiedag här hos oss! Som vanligt är jag glad över att jag ändå är hemmafru! Det är roligt att få en extra dag tillsammans med några av barnen! De blir stora så fort att det känns viktigt och roligt att ta till vara varje dag man får! Barnen sov ut och jag sov lite längre än vanligt! Jag gick upp klockan 8 för att hinna säga hej då till gymnasiebarnen! På förmiddagen läste vi lite läxor och sen slappade vi. Far i huset är bortrest så vi behövde inte vara hemma på lunchen utan gav oss iväg till Burgarkungen för lite skräpmat och sen åkte vi till Sveafallen och gick lilla slingan. Det började dugga efter en stund...det gjorde inte så mycket...men sen började det regna lite mer...inte mycket att göra åt saken! Det var i alla fall mycket vackert och också uppfriskande att vara ute i naturen en stund! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar