Instagram

Jag finns även på instagram...under namnet hemmahosfrug

måndag 4 juni 2018

Sommarhelg...

En härlig helg har vi haft...trots att den var lite stympad...far i huset som varit på tjänsteresa hela veckan kom inte hem förrän till lunch på lördagen! Men vi hade det bra ändå...på fredagen fick jag besök av en gammal väninna..en dåvarande flickvän till en av min makes studiekamrater från vår universitetstid för evigheter sen! Det var längesen vi sågs...flera år sen...så det var roligt att ses igen! Och sen på fredagskvällen var vi lata...beställde pizza...skönt att slippa laga mat. Ja, jag latade mig inte istället för jag målade våra ytterdörrar en sista gång innan jag ringde pizzerian! 

Och på lördag förmiddag gjorde vi lite skolarbete som vanligt...bara lite för det är ju sommar! Och sen kom maken hem...pussar och kramar och prat och glädje! Han satte fart med husrenoveringen på en gång...började fixa med bokhyllor och garderober i vårt sovrum! Och sen var det bara så varmt att vi var tvungna att åka och bada! Härligt! Så varmt ibåde luft och vatten! 
Och i går blev det precis samma upplägg! Jobba fram till halv 2...garderobsuppsättning den här gången! Och sen iväg till stranden igen! 
Det blev inte bara bad utan en del gymnastikträning också! 14-åringen jobbar med sin muscle up och på den här stranden fanns det något slags ställningar...resterna efter en härlig strandanläggning från 50-talet...gungor har det nog varit just här! 
En härlig helg fick vi tillsammans! Och den här veckan är ju lite ovanlig...två dagar skola/jobb och sen en ledig dag! Hoppas det är fint så vi kan ge oss ut till sol och bad igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar