Instagram

Jag finns även på instagram...under namnet hemmahosfrug

söndag 30 maj 2021

Mors Dag...

...firade vi på badstranden! Det var ju en riktigt varm och fin dag! Det var jag och fyra av barnen samt mina föräldrar som firade...min mor fick en kokbok i present och jag hade tidigare fått blommor och kramar och hälsningar av mina barn och också en chokladask och en blomsterbukett av min far...som tyckte lite synd om mig eftersom min man fortfarande är bortrest (men i morgon kommer han äntligen hem!!)
Min pappa hade köpt en prinsesstårta! 
Yngsta barnet hade ritat en fin liten hund bland maskrosor åt sin mormor (och jag ritade lite jag också för sällskaps skull!) 
Det var lite mysigt att sitta på badstranden och äta tårta! 
Några passade på att sola lite...
...och jag hoppade i sjön och tog årets första dopp! Jag hade egentligen ingen lust men ville hålla yngsta barnet sällskap eftersom han ville bada och ingen annan hade lust! Men sen visade det sig att det var alldeles för kallt för 10-åringen...men då var jag redan på väg i och...ja, det var lika bra att fullfölja när jag nu ändå mentalt förberett mig! Och det ångrar jag inte...det var alldeles otroligt skönt! 
Sen gick vi en liten promenad....
...jag gillar den här solvarma stigen mellan tallar...det känns nästan lite som utlandet på något sätt! 

En fin mors dag fick vi tillsammans! 








 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar